maanantai 8. huhtikuuta 2013

Liikkakalenteri

Heips! Viime viikon liikunnat olivat hiukan loppuviikkopainotteisia...

maanantai laiskottelua
tiistai laiskottelua
keskiviikko laiskottelua (is there a pattern here...?)
torstai salitreeni käsivarret, olat, rinta 1h
perjantai uinti 50min+vesijuoksu 20min + afro 1h
lauantai kävelylenkki 35min
sunnuntai lepo

Mulla on tavoitteena saada aina vähintään neljä liikuntakertaa mahdutettua viikkoon ja ne toki täyttyi viime viikolla, mutta oliskohan kuitenkin hiukan järkevämpää jakaa niitä useamman kuin kolmen päivän ajalle...? ;) Tällä viikolla suunnitelma näyttää hiukan fiksummalta eli:

maanantai Sh'bam 45min
tiistai lepo
keskiviikko salitreeni 1h
torstai Zumba 1h
perjantai Afro 1h
lauantai Sh'bam 45min
sunnuntai lepo tai kevyt kävelylenkki säästä riippuen ;)

Huomaako jostain, että oon aika rakastunut tohon Sh'bamiin?? :D Tänään tosin tuntu pikkuisen nihkeeltä, ei noussut polvi ihan yhtä kivasti kuin viimeksi, mutta jos vaikka lauantaina sitten taas reippaammalla tahdilla. Kuten näkyy, aika aerobisilla harjoituksilla mennään, koska haluan nyt ensisijaisesti kasvattaa kuntoa (joka tosiaan tuntuu rapistuneen ihan hirmuisesti) enkä lihasta, vaikka sitäkin toki olis kiva saada. Mun salitreenit nyt on muutenkin vähän hölmöjä, koska viime viikollakin treenasin vain käsiä... Mutta kun kädet on ehdottomasti mun lempitreenattavat niin jotenkin sitten päädyn aina niiden käsipainojen pariin :D Ja perustelen tätä myös sillä, että tanssitunneilla jalat saa muutenkin treeniä, eikö niin?? Tällä viikolla aion kokeilla myös Zumbaa, saapa nähdä mitä siitä tulee. Oon käynyt Zumbassa ainoastaan kerran aikasemmin, pari vuotta sitten kun se oli oikein supersuosiossa, enkä silloin hirveästi tykännyt, koska en ole lattarimusiikin suurin ystävä. Nyt aattelin kuitenkin antaa lajille uuden mahdollisuuden, jospa se vaikka tällä kerralla olis kivempaa...

Oon nyt tässä kuussa aivan järkyttävän kiireinen koulujuttujen parissa, eli mun bloggaustahti loppuhuhtikuun ajan on varmasti hiljaisempaa kuin mitä se on viime aikoina ollut. Ajastelen tässä tänään kuitenkin vielä pari postausta loppukuulle ja yritän käydä vielä pari kertaa kertoilemassa kuulumisia ihan "livenäkin". Kiireestä huolimatta liikunnoista ei tingitä! :)

Pinja

Ei kommentteja: